بخشدار مرکزی به همراه دهیاران بخش مرکزی با حضور در جمع فرماندهان حوزه‌های فرماندهی انتظامی هفتکل، از زحمات و تلاش‌های ناجا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، امروز بخشدار مرکزی به همراه دهیاران بخش مرکزی با حضور در جمع فرماندهان حوزه‌های فرماندهی انتظامی هفتکل ، از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پاسداران و نیرو‌های وظیفه ناجا تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار صمیمانه، بخشدار مرکزی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تجلیل از ممارست و سختکوشی عزیزان ناجا در شهرستان گفت: به تاسی از فرمایشات و اقدام رهبر معظم انقلاب در توجه و عنایت به عملکرد و تدابیر و سعه‌ی صدر نیرو‌های انتظامی، بر خود وظیفه میدانیم قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

امروز علیرغم جنگ تحمیلی اقتصادی از جانب جبهه دشمن انقلاب و محدودیت‌های مالی، تمامی دستگاه‌های اجرایی و خصوصا شهرداری و دهیاران در انجام وظایف و خدمت رسانی، با نیروی انتطامی شهرستان همکاری و همپوشانی دارند. اساسا لازمه‌ی هم افزایی و افزایش برایند کار در چنین شرایط محدودیت امکانات و لجستیک، همکاری و همیاری و همپوشانی هدفمند بین دستگاه ها است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.